בניית אתרים היא תחום ותיק למדי באינטרנט. ישנן אינספור אפשרויות טכניות לבניית אתר אינטרנט חדש. יש להתאים את אופי האתר לאופי המוצר שלכם ולאופי השירותים שאתם מוכרים. בוני אתרים הם מתכנתים עם יכולת יוצאת דופן להפוך את הרעיון שלכם למוצר אינטרנטי.
התחום של קידום אתרים, (באנגלית SEO) קיים בארץ בצורה דומיננטית לא יותר מ-10 שנים. קידום אתרים כולל בתוכו את כל הפעולות שניתן לבצע באתר ומחוצה לו על מנת לשווק אותו כמו שצריך במנועי החיפוש. ידוע כיום כי בנייה נכונה של האתר שלכם, תעזור מאד בפעולות הקידום בהמשך.
ריכזנו עבורכם את הדגשים המרכזיים לבניית אתרים ע"פ העקרונות של קידום אתרים SEO:
אתר דינאמי
בניית אתרים דינאמיים היא יותר מאתגרת עבור בוני אתרים אך משתלמת עבורנו לטווח הארוך. מה זה אומר בעצם דינאמי? באתר עם מערכת ניהול דינאמית, בעל האתר מקבל גישה ישירה למערכת הניהול ויכול לערוך פריטים שונים בתוך האתר, באופן עצמאי. מערכת כזו הופכת את בעל האתר לעצמאי ומאפשרת לו לשמור על האתר עדכני לאורך זמן.
אילו פריטים באתר צריכים להיות דינאמיים?
קודם כל הטקסט של האתר. בכל דף צריכה להיות לכם אפשרות לערוך באופן חופשי את הטקסט ואת התמונות. טקסט הוא "הלחם" של מנוע החיפוש גוגל, והוא אחד הפרמטרים המרכזיים של גוגל לקביעת מידת הרלוונטיות של דף מסוים לתחום מסוים. מעבר לכך צריכה להיות לכם אפשרות לערוך את כותרתו של כל עמוד (כותרת, תיאור, מילות מפתח). כך תוכלו למקד עבור גוגל את הנושא של כל דף פנימי באתר.
קוד מינימאליסטי
מנוע החיפוש של גוגל מעדיף בניית אתרים עם מעט קוד ועם הרבה טקסט. כלומר צריך להנחות את חברת הבנייה שלכם לכתוב קוד מינימליסטי ולהעביר את כל ההגדרות שניתן, למקום שנקרא CSS. בצורה כזו, תוכלו לשפר את היחס בין כמות הטקסט באתר (כמה שיותר גדולה) לכמות הקוד באתר (כמה שיותר נמוכה).
בניית אתרים ב-PHP
ישנן הרבה שפות תכנות רלוונטיות לבניית אתרים. השפה PHP היא אחת הפופולאריות ביותר בשוק. אנו ממליצים לכם לבחור בשפה זו משיקולי שירות. כך אם תרצו בעתיד לשפץ את האתר, לא תהיו תלויים בחברה זו או אחרת. תמיד תוכלו למצוא אנשי שירות זולים השולטים בשפה PHP. עבודת קידום אתרים יסודית דורשת תחזוקה מתמדת לקוד האתר ולתכניו.