כשאתה מחפש באינטרנט נושא או מוצר, יתכן שישנם מספר ביטויים שונים היכולים להתאים לאותו חיפוש. כאשר המוצר או הנושא הוא חדש, גוגל לא יבדיל בין ביטויים שונים עבור אותו הדבר אך עם הזמן הוא לומד ומתעדכן ולאט לאט מאחד אותם לקבוצה אחת.
קידום "דף סליקה" באינטרנט
אחד מהביטויים שאני מעוניין לקדם הוא מוצר הנקרא "דף סליקה", מוצר ושירות מבית טרנזילה חברת סליקה. לאותו מוצר, אנשים שונים ואף חברות שונות יקראו בשמות שונים. לדוגמא: למוצר ולשירות "דף סליקה" אפשר גם לקרוא "עמוד סליקה" ויש כאלו שיגידו "טופס סליקה" ואחרים יגידו "דף תשלום".
העסק הולך ומסתבך, מכיוון שיש כאלו שגם יחפשו את אותו הדבר אבל בלשון רבים כמו בדוגמא שלנו: דפי סליקה, עמודי סליקה ודפי תשלום.
את הביטויים המקבילים תוכלו לעיתים למצוא בתחתית תוצאות החיפוש בגוגל תחת הכותרת
חיפושים הקשורים ל: דף סליקה.
מניסיון שלי, קידום מספר ביטויים מקבילים בגוגל מביא להתחזקות אותו דף שמקודם לשני הביטויים גם יחד מה שנקרא 1+1=3.
מבדיקה שעשיתי היום, אם נחפש דף סליקה או עמוד סליקה נקבל תוצאות דומות. אבל אם נחפש לדוגמא בלשון רבים כמו עמודי סליקה, נקבל תוצאות מדפי סליקה שזה גם ברבים נקבל תוצאה של יחיד שהיא עמוד סליקה אך לא נקבל תוצאות מיחיד בביטוי המקביל – דף סליקה.
לכן במקרה שלנו ובאמצעות מאמר זה, אנחנו נקדם לאותו עמוד באתר טרנזילה צורת ביטוי ביחיד כמו דף סליקה ואת הביטוי המקביל נקדם בלשון רבים כדי ליצור הכללה של כל הביטויים המוזכרים לעיל.
אם מעניין אתכם לדעת קצת יותר מה זה דף סליקה באינטרנט,
אתם מוזמנים לקרוא באתר טרנזילה: עמוד סליקה, דף סליקה ודפי תשלום
דירוג בגוגל לפני פרסום המאמר
קידום הביטויים נכון להיום, לפני היישום של הנאמר לעיל ורק באמצעות מאמר זה
ובעדכוני תוכן וכותרות באתר עצמו . להלן מיקומים נכון להיום. נחזור בקרוב לבדוק מה הועילו חכמים (בסוגריים תוצאות מספר מופעים בחיפוש בגוגל):
דף סליקה: מקום 1 מתוך 512,000
דפי סליקה – מקום 2 מתוך 432,000
עמוד סליקה – מקום 3 מתוך 467,000
עמודי סליקה – איי שם מתוך 122,000
טופס סליקה – מקום 1 מתוך 179,000 תוצאות חיפוש
טופסי סליקה – מראה תוצאות של טופס סליקה
דף תשלום – מקום 2 מתוך 21,100,000
דפי תשלומים – מקום 4 מתוך 15,200,000
תוצאות ומסקנות הקידום
ככל שהכתבה והשינויים יקלטו על ידי גוגל ונחוש בשינויים
נשמח להביא את התוצאות בהמשך הזמן.